Förresten...

Så längtar jag till imorgon då det är...

image2

... Älsklings Wille dax! Weeeeeeeeeeee!
Som förresten hade sagt "mamma" för första gången idag. Då dröjer det nog inte länge förrän det ploppar ut ett litet "moster" om jag har nåt att säga till om! Pratade med det lilla busfröet i telefon innan, och såklart började han storgråta. Måste vara fruktansvärt tomt utan sina underbara gudföräldrar ;) Mohaha, eller var det av skräck "inte hon igeeeen" bööööl... Nä vad vet jag, får nog ta ett snack om det med min lilla love imorgon.

Sen på lördag är det fett partaj på G. Patrik fyller 25 år och det ska firas med husfest. Grymt kul när polarna börjar köpa hus och grejer, perfekt för fest! När man var ung (för jag är ju så gammal nu), så brukade man vara på husfest, och det var alltid lika grymt, haha. Sjukt många galna minnen kan jag ju säga...
Så jag hoppas verkligen det blir en dunderfest, men känner jag oss rätt så blir det klackarna i taket hela natten! Och med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0