Jävlar massa luck, tack!

Jaha, vart ska man börja då...
Festen igår hos Patrik var supertrevlig. Eller ja, om man bortser från en liten incident på hemvägen...
Men iaf: väldigt god mat, tacos, det gillar vi:) Och väldigt kul och träffa alla polare, det gillar vi det också! Full fart fram till kl 2 typ, då det var dax att tänka på refrängen. Jag & M åkte taxi hem, men stackars M blev akut magsjuk (INTE fyllesjuk) på väg hem, och då menar jag AKUT... Så han har kräkts hela natten och hela dagen idag, tycker sjukt synd om honom. Så jag har agerat sjuksyster idag då, passat upp och varit på ICA och handlat blåbärssoppa och grejer. Och jadå jag kan vara en bra flickvän om jag bara vill. Hehe.

Så det blir ingen Göteborgs-resa idag inte, stannar väl minst till imorgon. Inte så käckt och ha en kräksjuk M i bilen kanske. Lite dumt eftersom vi ska skriva på kontraktet för nya lägenheten imorgon var det tänkt. Men så blir det nog inte då nä. Jag har som tur är ingen skola imorgon eller på tisdag, men tenta på onsdag så jag VILL INTE bli sjuk. Då dör jag, det är katastrof. Verkligen alltså. Shit och fukk vill inte tänka på det. Men hypokondriker som man är så känner man efter hela tiden: mår jag lite illa nu? har jag feber? OSV big time. Haha.

Skulle egentligen träffat mami, Sara & Wille idag, men konstigt nog vill ingen träffa mig, Sara fick panik när jag sa att M blivit sjuk eftersom dom precis varit sjuka, och M var och busade med Wille igår så att... Men jadi jadi, nog om den skiten.  

Sjukt tråkigt har jag här, borde verkligen plugga men känner mig helt seg. Ingen  som vill träffa mig heller nä. Buhuu. Ska nog fördriva tiden lite med att försöka lägga upp lite bilder från igår. Inte många, det orkar ja fan inte. Jobbigt när man inte sitter vid sin egna dator, denna här är ju gammal som gatan, haha.

Wish me luck. Wish me jävlar massa luck! (Så att jag inte blir sjuk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0