Bored.

Är vad jag är, och inget roligt har jag att berätta heller. Skönt att det är fredag, äntligen liksom. Men ja, har inte gjort mycket i veckan nä, var ju på Batman igår, och den var väl helt okej. Över förväntan iallafall. Kunde nog inte ha varit sämre, eftersom jag inte hade vidare höga tankar om den. Nu har vi käkat smarrig laxlasange, och Mike kollar på ett kinesprgram på SVT (?!?). Jodå, så att det är så rolig min fredagkväll blir tror jag. Det suger verkligen att ha tråkigt, har längtat efter fredag hela veckan, och när den väl är här är den tråkig. Men en sak är jävligt bra, nämligen att jag bara har två veckor kvar till semestern. Wee!
Imorgon eller på söndag sätter tentaplugget igång hade jag tänkt, börjar närma sig nu, bajs-i-byxan-tråkigt. Med tentan alltså, skolan ska väl bli helt okej att börja i igen. Tragiskt med sista året, vetefan vart tiden tagit vägen, gått stört fort. Pluggat i tre år för det här, och nu går man på det sista, weird. Hoppas det är strandväder imorgon, känner mig stört blek och skabbig, behöver en make-over känner jag, men det kommer nog inte hända.
Imorgon är det städdag, ska bli gött, eftersom jag inte trivs när det är äckligt hemma. Mike bara: men det är ju fräsht här. Mmm, in my ass. Ska hämta ut paket med höst/vinter jacka, hoppas den är perfa. Sen imorgon kväll kommer Linda & Jompa hit och ska förhoppningsvis käka lite Tacos och spela spel. Då ska fan killarna få på käften, mohaha.

Ha en trevlig kväll, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0