El Stockholmo.

Yes, vi är framme efter en låååång resa. Herregud vad det var långsamt att åka tåg ála 1887 i fem timmar. Vi hade laddat ner Ping Pong Kingen och började kolla på den, men den livade ju inte upp något nämvärt, stod ut i en halvtimme typ. Läste skvallertidningar och löste korsord med överstrykningspenna, men inte ens det var roligt. Men tillslut så var vi ju framme, och sprang runt i affärer hela eftermiddagen. Hittade inget speciellt, en svart kofta, två sjalar och en parfym. Äntligen, Challe, så har jag min egna rosa Lacoste:) Imorgon hoppas jag på bättre shoppingtur. Maria tipsade om det största och bästa H&M:et, hoppas hoppas hoppas. Men först imorgon tänkte vi hälsa på Kungen och Drottningen en sväng. Nu är man lagom trött efter en smarrig Taco & kantarell middag, och några glas rosé. Ska krypa ner på min luftmadrass och slumra in.

Orkar tyvärr inte lägga in några kort, inte för att vi tagit några roliga, så det är väl ingen förlust iochförsig.

Hörs&Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0