God morgon!

Sovit gott? Det har jag iallafall, men var ändå trött när jag vaknade, men nu börjar det ordna till sig. Idag ska Mr. M ut och springa, så frågade han mig nyss om jag ville följa med. Jag: Nä, jag är inte riktigt i form för att springa. Han: Det har du aldrig varit och kommer aldrig att bli. Den satt som en smäck. Kommer bli en bra dag det här känner jag. Tur att jag ska klippa mig idag, något roligt som händer iallafall. Förhoppningsvis. Ska bli skönt att få bort allt slitet, känns som man har stålull på skallen ibland.

Så att nu ska jag plugga en sväng och sen sticka till frsören då som sagt.

Later

Kommentarer
Postat av: Andreas

Haha! Micke!

2008-08-18 @ 17:41:17
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0