Jag ska flytta.

Till Irland och hänga på puben, dricka öl och digga shyst musik.

Eller kanske inte. Men alltså jag blev helt förälskad i den filmen jag såg igår, P.S I Love You om ni kunnat missa det, och där är dom från Irland och det verkar så jäkla soft liksom. Så nu har jag & Mr. M rådiggat sån musik halva kvällen, det ni. Eller han har spelat tv-spel i typ 3 timmar i sträck nu. Tror jag snart får skicka honom på rehab, eller vad tror ni? tycker det är lite konstigt, vill man liksom inte göra något när man är ledig? Eller kanske jag som är knas, tv-spel kanske verkligen är att göra något, inte fan vet jag, men det varken verkar eller ser ut som det.


I don´t give a fuck.


Kommentarer
Postat av: Andreas

På semestern gör man det man inte hinner med annars. En del är med sin flickvän lite extra mycket.. En del spelar tv-spel lite för mycket.. Pick and choose!

2008-08-17 @ 22:13:15
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0