En vanlig sketen tisdag.

Längesen vi sågs, inte sant? Men så kan det vara ibland, right?

Tisdag idag ja. Jullov från och med imorgon. Eller ja, lov och lov. Ska jobba alla mellandagar, men det sitter så fint i plånkan så, så jag ska absolut inte klaga. Dessutom är det ju bra med tanke på att det snart är examensdags, så alla dagar man kan få på Apoteket säger man JA TACK till.

Eftersom det var ungefär ett år sedan jag uppdaterade så har det hänt lite allt möjligt. Varit på väldigt trevlig julfest, en mindre trevlig resa till Halmstad och dessutom har vårt hjärtegull Sören har fått skabb. Rackarns bananer. Så örontvätt och medicinering står på schemat två gånger om dagen nuförtiden på Pundargången.

Stackars lilla Söris.

Nu är Mr. M och spelar innebandy. Och, kryss i taket, visst vann dom förra matchen. Inte illa. Så nu väntar jag bara på att cashen ska börja rulla in. Väntar är ordet.

Längtar till jul, ska bli så skönt med fem lediga dagar på sträck tillsammans med dom man gillar mest. Börjar bli riktigt gammal nu, längtar inte efter julklappar och grejer utan efter sällskapet så att säga. Men vad gör det? Kommer ändå aldrig bli äldst.

Kram på er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: annie

tack! :) tycker ju då inte jag, helt osminkad o sleten men ja ;) desto mer underbar frukost dock!



kul att du läser min blogg förresten. eller om du nu gör det, lite mkt text kanske? :S



halmstad blir det förhoppningsvis på fredag. hoppas på att komma dit då. när ska ni bege er?



puss!







2008-12-16 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0