ÄNTLIGEN!

HELG. Helt galet gött! Slutade redan halv 12 idag, efter att blivit så gott som påtvingad att ta ut en komptimme, men wtf jag klagar inte:) Så nu har jag hunnit med att städa och fixa inför helgen med stort H. Sommarens höjdpunkt kan man också kalla det. Höga förväntningar? Nejdå;)
Ska bli så underbart att träffa alla vänner igen som man längtat efter länge. Helt pirrig i magen, kommer bli så fuckat jävla kul! Lite tråkigt att alla inte kunde komma, och ännu mera tråkigt att vissa inte ens brydde sig om att svara. Hur jobbigt är det att skicka ett litet sms? Men vafan, deras förlust BIG time. *Hånskratt*

Idag ska Frida the Fritiof (ála hbg) komma hit och käka, och sedan bär det nog iväg till slottskogen en liten sväng, tjuvlyssna på Winnerbäck kanske. Imorgon är det fullspäckat schema, sminkning på Make-up Store 10.30, sedan träffa Frida the Fiff (ála hstd) på stan och åka hem till oss, fixa allt inför kvällen och sen festa röven av oss.

På söndag är man bakis och jävlig kan jag tänka mig, men vem bryr sig. Kommer lätt vara värt det. Jenny & Johan stannar tills på måndag, väldigt roligt och ha lite längre besök. Frida the Fiff åker hem till Halmstad på söndag, Patrik den stackarn kommer missa allt det hära, dumma dumma siba.

Nu ska jag fräsha till mig med ungefär 100% och sen efterlysa Frida the Fritiof. Cyklat vilse kanske? Haha, hon kanske cyklade till Flatås istället eftersom hon hade glömt att vi flyttat... Mohaha. Hur fan man nu kan glömma den helvetesdagen?!? Ska vara en Frida till det;)

Trevlig helg allihopa! Tyvärr så kommer den inte bli lika trevlig som min kan jag lova;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Pillis!!!

Ha såå jätte kul imorgon!! Saknar dig mycket, kommer du inte hem snart?? Många kramar från Sara och William!

2008-07-11 @ 21:24:04
Postat av: Madeleine

Ajdå, nu känner jag mig som den uslaste människan på planeten.. jag vet ju själv hur jobbigt det kan vara när folk inte svarar... men nu har jag väl lärt mig hur lätt det är att glömma :)

2008-07-14 @ 22:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0