HALLÅ?!?!

Är det någon hemma? Nä, tydligen inte...
Inte alla bestick i lådan idag. Skulle visst inte vara på make-up store förrän halv tolv. Gick jag upp tidigt i onödan. Jävligt drygt ja. Är trött som ett as nu bara för det. Fyfan, gäspar hela tiden. En dag som denna FÅR och KAN man inte vara trött. Punkt slut.

Mysigt i slottis igår ja, trots vissa olika uppfattningar om vi skulle cykla i regnet eller inte. Som tur var slutade det efter en stund, regna alltså. Träffade Elin en snabbis också. Sen var det att kämpa sig hemåt i uppförsbackarna, segt som tusan. Kanske det som tog musten ur mig. Skyller på cyklingen, så får det vara.

Bara svammel känner jag, så nu slutar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0