Halmstad.

Yes, det är det som gäller. Kom hit igår och var på födelsedagskalas, ganska mysigt faktiskt. Alltid roligt att träffa mormor & morfar och det gänget. Vissa delar av det iallafall. Imorse vaknade vi rätt tidigt, och åkte ut till Grötvik och tog ett mysigt morgondopp. Hur underbart som helst, varför kan man inte ha det så varje dag? Bara liksom njuta av livet och göra det faller in. Sen var jag i stan en sväng och lunchade med söta Frida, som jag inte träffat på hur länge som helst. Helt underbart att ses igen. Dom har varit ute och rest ett halvår nu, och jag blev så sjukt avundsjuk. Bilat genom hela USA, fatta!? En av mina absoluta drömmar, hade varit helt fantastiskt.

Nu sitter man här helt ensam hos Möllers då. Försökte ligga ute och pressa lite, men herreguuuud så varmt det är. Klarade en timme sen gav jag upp. Och tur var väl det, för nu känner jag hur det bränner på mina kinder. Dags att göra sig iodning lite för kvällens bravader nu ja, inflyttningsfest hos Martina, ska bli skoj. Imorgon ska vi till Sara & Martin, och sen fräsa hem till Götet igen. Helgen går fort som tusan när man är härnere, lite jobbigt. Men bara tre veckor kvar att jobba som tur är, något att se framemot iallafall. Lite semester är ju aldrig fel. Eller ja, semester och semester, en och en halv veckas ledighet med tentaplugg, är det semester tro? Fast helgen vi är i Stockholm är det iallafall semeseter, så det så.

Köpte nytt flådigt nagellack idag:



Blev så jädra kladdigt bara, och har ingen remover här. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0