YUCK!

FUCK. Jag mår illa. Känner mig helschleten och hängig, och mår ILLA. Hatar att må illa. MEN eftersom man är en stark kvinna så biter man bara ihop och kämpar på. Kan inte bli sjuk, ska ju till Strawtown imorgon, och det går inte för sig att må dåligt då. Dessutom vill jag inte vara borta från jobbet, det är ju så fantastiskt roligt, kan inte missa en enda dag. Eller okej, ironi, men jag tycker faktiskt det känns lite jobbigt att sjukskriva sig, känns som dom aldrig tror man är sjuk och tjofräs. Så just därför ska jag inte bli sjuk, två jäkligt bra anledningar ju, så då säger vi det. Dessutom missar jag min fantastiska dejt imorgon om jag är sjuk. Den underbara och bästaste killen jag ska träffa är nämligen:



Och det kan man ju för i helskotta inte missa.

Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0