Är fortfarande i helvetet.

Igår var den värsta dagen på jävligt länge. Känner på mig att dagen idag inte blir så mycket bättre. Saker överallt, och det värsta är att här är så jävla skitigt. Gick upp tidigt, och har putsat fönstrena nu. Skura toaletten som gäller nu. Alltså jag orkar verkligen inte. Verkligen inte. Inte sovit ordentligt på jag vet inte hur länge. Mår illa konstant och känner mig som 100 år gammal, MINST. Detta kommer verkligen inte gå bra. Känns så just nu, men det kommer bli bra, det vet jag. Men jävligt svårt att se positivt just nu, Mike kom heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem.

Nu ska jag leta upp medicinlådan och försöka bli kvitt min äckliga halsbränna. Ska tillägga att jag är jävligt ofräsh. Har inte borstat tänderna eftersom jag inte hittar min tandborste. Jag vet att jag låter sjukt negativ, men det har jag fan rätt till. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0