Fredagkväll :)

Måste vara den bästa kvällen på hela veckan. Två lediga dagar framför sig och man är sådär skönt trött, kommer somna tidigt. Haft besök idag av världens bästa Wille och hans mamma & pappa. Väldigt mysigt. Han knatar på ganska bra nu, några steg sådär är ju en lätt match! Känns lite tråkigt att man inte kommer ses på ett tag nu. Åker väl inte til Halmstad förrän tidigast i slutet av juli. Men ska samtidigt bli gött, få njuta lite av sommaren häruppe. Ska in till stan imorgon en sväng. Hur längesen som helst jag var inne, jäkligt B känns det som. Kanske även blir en tur till IKEA i helgen, ska köpa en byrå/sideboard till vardagsrummet. Plus att vi behöver en hatthylla sjukt mycket.
Jobbet kändes mycket bättre idag än igår, men nedräkningen har börjat, sju veckor kvar nu, haha. Tragiskt. Rätt som det är kommer sommaren vara över och man undrar vart den tog vägen.
I vilket fall som ska jag kolla tv nu och chillidilla. Just nu går all min energi åt till att inte bli för irriterad på Mike som sitter och käkar chips sjukt högljutt bredvid mig, sjukt jobbigt. Men vafasen.

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0