Hej hej hallå...

Fuck vad man är busy och trött när man jobbar, haha. Skönt att denna arbetsveckan är över, har ju faktiskt jobbat två hela dagar, hehe. Men jodå, det har väl gått an. Första dagen var bättre än den andra. Jävligt segt idag, och ganska knivigt emellanåt. Numera får jag klara mig helt på egen hand i den sk påskollen, haha. Knasiga namn dom har på det stället. Någon kallas för yaya och en annan för dada, trodde först det var smeknamn på personer, men nej, det var namn på två olika tjänster. Haha, typ: ja, jag jobbar som dada. Lite komiskt kan jag tycka. Men det kanske bara är jag som tycker det, hrrm. Är grymt trött som sagt ja, ganska jobbigt när man ska pränta in allt i lilla skallen, blir överhettning ibland. Lite jobbigt att det är så mycket folk som jobbar där, man kommer inte ihåg vem man hälsat på, så det blir dubbelt ibland;) Har grymt snygga arbetskläder för den delen med. Mörkblåa mysbyxor, ljusblå helknäppt skjorta, foppatofflor, handskar och hårskydd, haha. Ser ut som en liten smurf, jäkla hett. 
Imorgon åker Mr. M till Halmstad för att kolla fotboll, fattar inte varför man inte gör det här, grymt drag på Avenyn nu ju. Går inte riktigt att jämföra med Lilla torg i strawtown. Haha tänk er LILLA torg i Halmstad, då är det jävla inte stort. Iallafall missar han ju min stora födelsedag på söndag då, sjukt dålig stil tycker jag. Eller nja, kanske inte sjukt, men ganska så dålig stil. hur många gånger fyller man 24 liksom? Behöver ju stöd i min ålderskris. Som tur är kommer hela familjen Knutsson/Andersson/Thuresson upp imorgon, dvs Mamma & Krille, Pappa, Sara, Martin & Wille. Alla utom Pappa ska sova över, haha fullt ös. Tur man har stor lya;) Så imorgon ska vi ut och käka, och på söndag blir det att fira för hela slanten. Jag är ju som ni flesta vet väldigt noga med min födelsedag, den dagen är min och bara min. Kanske barnsligt, men så är det, bara att acceptera. Alltså det handlar inte om presenter och shit, utan om uppmärksamhet tror jag. Har jag kommit fram till efter många djupa analyser, mohaha.
Igår var Calle & Becca här på besök, väldigt trevligt. Käkade lite och skulle kolla på Greklands-bilder, men det funkade inte så värst bra, haha. Fick Calle sig en rejäl känga för. Får ta igen det en annan dag. Ska förhoppningsvis få låna deras luftmadrass imorgon, behövs ju fixas lite sängplatser liksom...

Tänkte pigga upp det här långa inlägget med lite bilder, kanske inte skitroliga, haha. Men iallafall så:


Käkade grymt god Flying Jacob idag. Lite fredagsmys...


...som inte var jättemysigt. Såhär irriterad var Mike, haha, man ser verkligen på bilden precis hur han var.


Zlatan har blivit som en i familjen hos oss. Har platsen i bokhyllan mellan Wille, Sara & Pillis, haha.

Nu ska jag chillidilla som vanligt, min favoritsyssla tror jag bestämt.

Kram på er:)

Kommentarer
Postat av: frida

hah kan veeerkligen tänka mej du ser ut som en smurf på jubbet hahha....

även om mike såååg jäävligt kinki uut på kortet så har du en man som pssar mkt bra i ickerakat :D hihi borde han ha oftare...... fast ja vet du inte gillar det hahhahhahhahha

2008-06-14 @ 10:07:52
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0