I'm back!

Efter några dagars uppehåll som ni kanske märkt. Har varit hos bästa mamma & Krille på lite semester. Skrev tenta i torsdags, som gick riktigt bra hoppas jag, och direkt efter det så drog vi ner till Halmstad. Min lilla och grymma lillebror tog ju studenten, och cheezez vad stolt jag är över honom. Han fick stipendier och grejer, grymt duktig alltså. Riktigt bra betyg hade han också, så han är trots allt inte så dum som han ser ut;). Sen var jag hemma hos mami tills i lördags. Varit så skönt att bara ta det lugnt, inga måsten, bara mysa på landet och ligga och ha det gött i solen. I lördadgs var det studentfest hos Möllers, firade Mikes kusin Malin.
Åkte tillbaka till Göteborg igårkväll, och idag har vi målat klart det sista, storhandlat på Maxi och tömt alla kartonger. Så nu känns det som om det finns hopp för denna lyan, kommer bli jättebra och jättemysigt. Imorgon ska jag skrubba och hänga upp gardiner och grejer. Njuta av min semester helt enkelt, och det gör jag nog bäst när jag städar, haha. Tycker det är en fantastisk känsla när det är fräsht och iordning, alla bitar faller liksom på plats. Låter väl lite psycho, men så är det. Mike klagade på att jag var en pedant till mormor, men hon sa att det måste man vara, haha. Kunde inte sagt det bättre själv. Vet vart jag har ärvt det ifrån iallafall, fast jag är inte värst i vår familj, eller bäst kanske? Jag tycker det är positivt att vara ordningsam och att man vill ha snyggt runtomkring sig hör väl till sunt förnuft?

Tänkte bjussa på lite kort från helgen:


Annie posar när vi målade hela natten, haha. Blev sjukt bra, tur att vi kallade in experten;)

 
Vaddå KAOS?


Haha, hundtricket i nya soffan. Hade ju för fasen målarfärg på brallorna...


Wille på studentfest:)


Syskon:)


Har ni sett nåt så gulligt?


Mike är lite styv i korken tror jag allt.


En schleten lillebror dagen efter, haha.


Jag röjde bland mina gamla grejer hos mamma och hittade mina gamla brillor. Vad tycks?


Bernie var seg som en råtta i värmen.


Mikes moster hade sin urgulliga valp, Ellen, med sig. Så himla gullig och busig;)


Bjöds på sjukt god mat hos Möllers. Grillade fiskspett, helt fantastiskt!

Det var den uppdateringen, nu är det dax för kvällschill i vår STORA soffa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0