Måla om :)

Idag har jag fixat så att vi kan åka och hämta färg i eftermiddag. Ska bli kul och framförallt skönt att komma igång, och förhoppningsvis få det färdigt snart! I köket ska vi då ha en gråaktig färg. Ganska ljus, men ändå lite grått i sig liksom. I hallen däremot vet jag inte. Väldigt ljus iallafall, eftersom hallen är ganska mörk i sig. Men asså fatta hur bra det kommer bli här när vi är färdiga? Kommer trivas som fisken i vattnet så att säga. Känns sådär kul att åka till Halmstad i helgen, hade hellre varit här och fixat och donat. Men förhoppningsvis kommer vi hem igen på lördag kväll/natt. Sen är jag ledig i hela tre dagar innan jobbet drar igång. Så att det ska nog bli bra. Bara man får den förbsakade tentan färdig och framförallt godkänd, det största problemet just nu känns det som. Pluggat halva dagen, och det känns som man kan det mesta rätt bra, det borde ju kännas bra, men blir orolig för jag pluggar på fel saker och sånt tjafs. Men äsh, kommer gå galant! 
Nu ska jag göra mig redo för att gå och möta Mike. Ska gå till Axel Dahlströms Torg, hur i helskotta ska jag hitta dit? Haha, alltid lika jobbigt när man flyttar och lära sig att hitta. Tar väl sisådär ett år innan jag känner till hoodsen, och för M tar det kanske sisådär en vecka, max. Jävligt avis på det, men vafan, får väl skaffa en gps eller nåt. Undrar om ja orkar sminka mig och fixa? Har inte gjort det sedan i fredags, börjar man gå ner sig nu eller vad? När det är såhär varmt rinner det ju för tusan bara av, så nä, jag tror jag skiter i det.

Skulle kanske hinna lägga in något kort från vår inte så trevliga flytt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0