På väg upp...

...ur helvetet;) Känns bättre nu, har fixat som fan idag. Men ändå är det låååångt kvar. Men äsh. En jävligt dålig sak är att vi inte får vår soffa förrän på torsdag. Hur jäkla dålig service är inte det? Vi har ju ändå betalat många pengar för att FÅ den hemkörd. Kan dom inte anpassa sig lite då? Idioter.

Nu sitter jag och väntar på att Mikey Mike ska komma hem. Han är på Maxi och handlar lite. Är så sjukt hungrig, har knappt ätit idag, eftersom vi inte haft något hemma, och kläderna legat i lådan. Haha inte för att jag gått runt nude, men inga representabla kläder hittade jag. Fast sedan en timme ungefär hänger dom i vår garderob, prydlig uppradade i en inte så prydlig garderob. Men vem fan bryr sig? Märker bara mer och mer skabb desto mer jag städar, men lite slit har väl ingen dött av. Kommer bli sjukt bra när vi är färdiga, när det nu blir. Ska måla hallen och köket i veckan. Innan torsdag vill säga, hur i helskotta ska vi hinna det? Veckan är för kort.

That´s it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0