Pjuh!

Är helt slut efter en tuff dag som hemmafru, haha. Har städat, sytt och fixat en massa, så nu är här så himla mysigt. Gillar verkligen den här lägenheten, absolut över förväntan. Nu sitter jag och chillidillar i soffan med stort S. Så jäkla gött. Fick vår box till tv:n idag, så nu har vi typ en miljard kanaler. Tur att jag är ledig i två dagar nu så jag kan göra mig hemmastadd, haha. Dagens I-landsproblem, eller vad tror ni?
Imorgonkväll är det fotboll som står på schemat, ska bli fantastiskt kul. Eller njae, kanske inte, men iallafall så är det så. Iochförsig ska det bli mysigt att hitta på något med Mr. M som han tycker är fantastiskt kul. Så det gör jag så gärna så. Nu bytades det visst kanal på tv:n, till fotboll såklart. Blir tossig. Får spasmer i hela kroppen av fotboll, och det är inte ens Sverige som spelar. Hade kunnat skriva en hel roman om hur tråkigt jag tycker det är med fotboll, men det skiter jag i nu.
Har fått en vagel i ögat, gör så in i helvetes jävla ont. Får nog ta och fråga Frida the Tekniker om vad jag ska göra åt det, för det har jag glömt, haha. Bra man är.

Nu ska jag fortsätta irritera mig på fucking fotboll;)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0