En sak avklarad...

...999 kvar;) Nä, men nu har vi iallafall skrivit på kontraktet, känns ganska skönt. Bara massa meck att lista ut och lösa på ett bra sätt. Det löööser sej, Pillis, ta det nu lite chill. Ja, tack. Man kan ju bli schizo för mindre. Nu har jag käkat spenatsoppa igen, och ja den blev helt okej. Snart ska M iväg och kolla fotboll, vilket betyder att jag har MF (Mikey-fritt) ikväll, mohaha. Nä, men ganska skönt att vara ensam när man är så sjukt galet trött som jag blev nu. Ska softa big time ikväll, zappa mellan CSI och Cashmere Mafia, och kolla nån film kanske. Den dära Förtrollad kanske, får passa på att kolla chick flick när det är MF.
Nä nu får det va, min hjärna alldeles för sömnig.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0