Fortfarande...

...sjukt trött. Denna helgen tog verkligen musten ur mig. Jäkligt jobbigt när man har en galet hektisk vecka framför sig. Inte nog med att vi ska packa ner alla våra grejer, jag har en inte så rolig tenta att plugga på också. Idag ska jag dessutom till mitt nya jobb på introduktion, känner mig inte alls taggad, vill inte. Men vafasen ska man göra, bara att gilla läget. Nu har jag varit lite duktig iallafall och packat ner lite i köket och städat ur lite skåp och sådär.
Ikväll ska vi till EM igen och titta på en soffa som jag hoppas är perfekt:) Men det får vi se sen, blir nog en runda till vårt kära IKEA också, behöver köpa lite smått och gott.
Nu ska jag käka lite lunch, och sen göra mig fräsh. Sjukt svettigt idag, så det blir bilen till jobbet kan jag ju säga. Vägrar att komma in där svettig första dagen, hehe.
Förresten har M täckt över mitt foto på Max med den här:

Så numera sover jag med Zlatan över huvudet, inte konstigt man sover kasst. Mohaha.

Nu så är det dax att ta tag i sitt liv. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Frida Svensson

men halåååå zlatan e ju kung =) då borde du sova gott juuuuu

2008-05-26 @ 12:56:21
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0