God morgon mina vänner!

Idag är en bra dag, känner det på mig. Bara jag kommer upp ur sängen, haha. Ska ut och promenera tänkte jag, och sedan är det samhällsfarmaci som gäller för hela slanten. Inget packande eller städande förrän Mr. Mike kommer hem.
Igår så var vi på shoppingrunda med den här filuren:



Mycket trevligt, var på Em och spanade efter den dära soffan, men den var inget och hänga i granen. Så vi åkte till Chilli och köpte Mikes favorit-soffa istället, blir skitbra ska ni se. Nästa stopp var IKEA då, köpte lite smått och gott som lakan och diskställ (!). Fattar inte, vi har haft hur många diskställ som helst genom tiderna, men inget finns kvar, knasigt. Romantisk middag för tre blev det sen på självaste IKEA då, väldigt mysigt. Haha. Stress hem sen, eftersom det var ju FOTBOLL på tv:n. Mike fick lite ångest för att han inte var på plats och kollade, lite dåligt kan jag tycka när det var på Ullevi, hur nära som ju...

Nu är det frulle-dax på Flatås. See you later!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Skandal skulle jag säga! Skäms du över Sverige Micke? Nej, illa illa!

2008-05-27 @ 11:14:30
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0