God Morgon!!

Härlig dag, både jag & M är lediga och friska, även om han beklagar sig konstant vet jag att det inte är sant. Haha, så gullig är jag. Igår måste varit den softaste valborgsmässoaftonen i historian. Jag & Annie satt och softade, drack lite öl och kollade frusna män, haha, shit alltså vilket program. Per-Arne och allt vad dom heter, och ja fattar inte vilka tjejer som ställer upp på det, sjukt patetiskt, haha.
Sjukt trötta var vi, och jag åkte väl hem vid sisådär 23, märks att man börjar komma upp i åren, mohaha.
Kvällens bästa var nog Buddha, Annies lilla vovve, fast han känns mer som en gris. Han fes och rapade konstant, haha. Dessutom SLEMMADE han på mej med sin... ja ni fattar. Ewwwwwwwwwwwwwwwwww. *asg*

Naaw, men han är så sjukt gosig, ska vara med hela tiden.
image29

Jodå så att ehhh... Nu ska vi åka till maxi och handla lite dåja. Skitkul, ja vet. Sen händer det nog inte många knop här idag nä...

Kommentarer
Postat av: Mike

Jag är lite sjuk!

2008-05-01 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0