Han den dära...

Mr. M är gullig, just nu sitter han på dass och jag hörde att han fnittrade till. Antingen tycker han det är jäkligt skoj och skita eller så läser han dassboken. Själv tror jag det sistnämnda, men man vet ju aldrig med den karln ;).
Tränat har man gjort idag ja, riktigt duktigt faktiskt. Blev spinning för hela slanten, jätteskoj var det, har verkligen saknat det nu märkte jag. Vi var bara tio stycken på passet, lite tråkigt men samtidigt ganska skönt, blir inte så varmt då förstår ni. Fridisen gav tyvärr inte med sig, så jag fick gå själv. Innan tyckte jag det var jättejobbigt att gå på pass ensam, men nu känner man sig ganska hemma där så nu tycker jag det är fina fisken. Så nu har man en sådan härlig känsla i kroppen, underbart. Hoppas man kan sova gott inatt när man är nytränad, till skillnad från alla andra nätter. Eftersom Zlatan åkte ner i kartongen igår kan det inte bero på honom, som jag ett tag trodde fungerade som en fullmåne ungefär, men så var det inte då.
Nu har vi käkat makaroner och köttfärssås med kikärtor ála Mr. M. Riktigt gott eftersom jag var hungrig som en varg. Mike sitter bredvid mig nu och kränger popcorn, smaskar och har sig. Känner mig lite lättirriterad. Dessutom tog han över fjärrkontrollen, inget smart drag kan jag lova.
Senaste nytt är att Mr. M inte kommer vara hemma på min födelsedag, har ni hört så dumt?! Som tur är kommer troligtvis min snälla mamma & Krille och hälsar på mig, men ändå. Hallå!? Anybody home?

Nu ska jag chilla, i väntan på att Grey´s ska börja. Får nog roffa åt mig popcornskålen också tror jag, annars blir det nog bara dom brända och opoppade kvar till mig, och det är ingen hit kan jag ju då tycka.

Ha en mysig kväll, mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0