Härligt =)

Idag är en bra dag! Har varit på min hemliga klubb, som Frida säger hihi, och det gick ju så bra, så bra. Är så glad! Känns så skönt och vara på G, även om man har långt kvar. Ett steg i taget tänker jag, men samtidigt är man rädd för att tappa motivationen. Men än sålänge är den på topp, och nu är det gasen i botten till nästa mål!

Idag ska vi till lovely Halmstad. Mycket som händer i helgen, ikväll ska vi till Frida & Patrik och käka lite. Längesen vi träffades, så det ska bli super:) Imorgon ska jag hjälpa pappsen med en grej, och sedan är det Schlagerfest hos Andreas & Charlotte. Asskoj kommer det bli om jag får bestämma;) På söndag är det ju morsdag så då ska jag & sis laga en god middag (hoppas jag;)) till mammsis. Då inträffar även helgens höjdpunkt: Träffa Wille bille bus! Weeee!

Nu ska jag däremot göra nåt mindre roligt, men eftersom jag är sjukt glad idag så gör det inget, gör det så gärna så. Ska städa ugnen och bakom spisen, inför flytten dårå. Men vad gör det? :)

Förresten åt jag ern grymt god lunch idag, bakad potatis med tsatsiki & wokade grönsaker som zucchini, paprika och lök. Riktigt nöjd med det ja!



Visst ser det smaskigt ut? Lyxlunch är jag lätt värd idag!

Kommentarer
Postat av: Frits

ser verkligen mams ut!!

2008-05-23 @ 13:25:47
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0