Härligt!

Har precis kommit hem från träningen. Nu har vi varit så grymt duktiga tycker jag allt, jag & Frida alltså, M kan man ju diskutera *harkel* suttit och slappat på gymmet kan jag tänka mig ;)
Jo, men iallafall så var det först 45 minuter skivstång och sedan 45 minuter spinning, galet jobbigt men galet skönt såhär efteråt. Var säkert 2 veckor sedan jag tränade sist och hade nästan glömt bort vilken underbar känsla det är efteråt. Hur jobbigt det än är att ta sig i kragen och ta sig dit så är det SÅ värt det efteråt. Dessutom är det en underbar kväll här i Götet, känns verkligen som sommar ute.
Nu ska jag gå och dusha, kan behövas hehe, sen är det smoothie, eller som jag säger smoofie, dags.

Mumsfillibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0