Incredible

Lyssnar på Madonnas Hard Candy, och my gosh vad jag älskar Incredible, helt galet skön låt. Blir hur glad som helst av att lyssna på den! Idag har jag varit i skolan, sista heldagen inför sommaren, smaka på den du! Hade ju då härlig hälsoekonomi föreläsning, helt galet jobbigt, fattar inget. Men då är det väl som det brukar...

Nu sitter jag och väntar på att herr Besiktning ska komma, sen ska jag in till stan och fika med Becca. Sen blir jag väl så illa tvungen att kolla på fotboll eftersom Mike & Gustav ska kolla på just det här. Men det är väl nice.

Haha, idag på marklandsgatan så kom det fram en pundare till mig, och sa: Ja...ja...ja...jag måste säga att du är väldigt vacker. Haha det tackar man för.

Nu ska jag ta en ipren och bota min underbara huvudvärk som man får av att gå i vår jobbiga klass, fullt med folk som inte kan hålla flabben. Morr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0