Inte roligt alls.

Idag så har vi rekat lite inför kommande flytt... Har varit runt i lite möbelaffärer och tittat på soffa och säng. Säng blir det på ikea iaf, soffa får vi nog kika lite till på. Är inte på topp idag kan jag ju säga, är sur, arg och besviken på en viss liten person. Sjukt besviken kan jag till och med säga, jag som trodde den var en smart typ, och jag har alltid, alltid försvarat den. Fruktanvärt tråkigt när det är någon man tycker så mycket om bara. Det som jag aldrig trodde liksom, just för att den är så smart, men idag så visade det sig att den är mer puckad än de flesta. Blir så ledsen, ja.

Och förresten, fan vad jag är glad att jag flyttat från Halmstad, så underbart att slippa den sjukt bittra atmosfär som finns där. Så fort man är lite trött på livet häruppe så är det bara att ta en tripp till Bajsstad, och vips så inser man att ens liv är underbart. Och då menar jag inte att jag inte saknar alla vänner från Bajsstad, utan ja, ni fattar...

M blev så trött av att gå på IKEA, han skyllde på sin sjukdom, bullshit säger jag. Så han passade på att vila och leka lite samtidigt, nästan som ett kinderägg ju.

image30
Säger som M sa till mig häromdagen: Du är fin som finporslin. Riktig kärlek det säger jag.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag måste hålla med Micke. Man blir trött av att vara sjuk! Jag skulle nästan våga påstå att en riktig förkylning/sjukdom för en man är lika smärtsamt som en kvinna som föder barn.

2008-05-02 @ 09:21:52
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0