Jag är BÄST.

Fyfan vad jag är bra. Mohaha, det gick så bra så det är galet. Känner mig sjukt nöjd, precis så det ska vara:)
Nu ska jag ta och bädda sängen tror ja, dax kanske. Det som är så jobbigt med att bo i en etta, bäddar man inte sängen så har vi visst ingen soffa och det ser helt stök och bök ut. Men tänk om två veckor! Då kan vi skita i att bädda sängen, eller hur M? Då kan jag gå med på dina kvalsterteorier, bra va?
Sen för er som är intresserade (någon?) så ska jag äta lunch, kurrar i magen serru. Och sen efter diverse dåliga såpor som jag tänkte kolla på så är det dax att plugga vidare en liten stund. Får se hur mycket jag hinner innan det är time to go to the soptipp och dumpa massa grejer. Ska bli gött att bli av med sån skit man borde slängt för längesen...

Förresten var det längesen man fick någon kommentar. Men det förstår jag iochförsig, man har ju inte så spännande liv så det är väl egentligen inget att säga något om.

Fy fan vad jag är bra, tjalalalalalalala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0