Jag är i helvetet.

Alltså på riktigt. Det är jävligt varmt, jobbigt och stört på alla sätt. Vi packar och städar och packar och städar. Det är väl under kontroll just nu. Men den idioten som har vår nya lgh har varken börjat sätda eller måla. Jävla idiot. Blir så trött. Varenda jävla gång man flyttar är det likadant. Jag vill inte. Skiter i det här nu, flyttar ut på gatan eller nåt. Behöver man inte måla om och städa iallafall.
Igår var vi på BWO, förutom musiken var det väldigt trevligt.


Jag & Tessi.


Micke Möller :)


Linda & Jompa.


Och Frida såklart!


Jodå, han var också där...


Så snygg som jag är idag var det fan längesen jag var.

Dessutom är det en jävla kukfågel som skitit på mitt fönster, jag som nyss putsat dom. Skulle kunna skjuta den jäveln. Nu ska jag gå och lägga mig och gråta eller nåt. Jag VILL inte mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0