Jag börjar bli gammal ju...

Jaha ja, då har halva dagen gått och det känns inte som man gjort så mycket. Har tvättat, pluggat och städat ur frysen. Men denna veckan känns så jävla fucking lång, man bara går och väntar och väntar tills på söndag. Känns väldigt overkligt just nu, men det kommer bli så skönt och ha en större lya. Känner mig fortfarande så stressad bara, vill ju få den fin och ommålad direkt. Målningen kommer vi nog fixa dom första dagarna, men sen får det ta den tid det tar. Känns faktiskt ganska sjukt nu när jag tänker efter. Bott i ett litet råtthål i två år snart, längre tid än vad jag bott på ett ställe på väldigt länge. Inte sen jag flyttade hemifrån när jag tänker efter. Sedan dess har det ju varit ett antal turer och flyttningar. Denna lägenheten är det sjätte stället jag bor på, snart inne på mitt sjunde då ja. Jag har ganska lätt för att göra mig hemmastadd och trivas, och tur är väl det.

Nu var det studentparad här utanför tror jag, såg inte men hörde en massa. Så härligt. Fatta FEM år sedan vi tog studenten! Sjukt! Och nu är del lillemans tur, känns ännu sjukare det. Han börjar bli en stor grabb nu ja, fast han kommer alltid att vara lilla lillebror:)



Lilla Pillis på studenten, härliga minnen.


Kommentarer
Postat av: Elin

Herregud Pillis! Vad tiden går fort! Jag fattar själv inte att jag snart har gjort mina 3 år i kalmar Snyft. Räknade ut att jag också har bott på 7 ställen. Men nu känns det inte som att jag kommer göra mig så mer hemmastadd. Inget går upp mot min lilla pärla i Kalmaaaa :)

2008-05-29 @ 17:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0