Jäser.

Nu har vi precis käkat, och jag är mätt som en gris. Så nu är det vila-dax innan jag ska göra mig iordning inför ikväll. Ska nämligen hem till Tessi och spela lite spel och chilla.

Idag så har vi då varit i Slottsskogen och kollat på Göteborgsvarvarna, tillsammans med alla andra Göteborgare känns det som. Galet mycket folk, typ 50 000 som skulle springa ju, och det är ju en hel del. Och ja, vi cyklade dit! Under protest kan jag väl säga, eller hur Mikey Boy? Som hämnd så lägger jag ut denna bilden, Mohaha:

Micke var ju tvungen att platta håret innan han stack till Slottis, gaaah han är värre än mig för tusan!

image81
Galet mycket folk, JAAAAAAAAAAAAAAAA! Skymtade min farbror i massorna...

image82
Brandmännen sprang i full utrustning, helt fucking galna.

image83
Här har vi då vinnaren. Fatta hur sjukt snabbt dom sprang, kutade ju runt för tusan.

image84
Bäste svensk har vi här då.

Det var väl det roliga som har hänt idag. Nu ska jag fortsätta vila en sekund eller två...

Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Mike

Schysst bild! hämnden är ljuv....

2008-05-17 @ 18:06:45
Postat av: Andreas

Du får ansa könshåret bättre Micke! Haha!

2008-05-17 @ 19:53:22
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0