Kurerar mig.

Så, då var det lilla mötet avklarat, och det gick hur bra som. Härligt! Det var lite jobbigt, eftersom det är galet fint väder ute, och jag var tvungen (haha)  att ha mina speciella kläder som är SVARTA (!!) och VARMA. Lägg till lite feber till det så har ni en ganska svettig Pillis. Så nu är det slapp på hög nivå som gäller, så jag blir frisk till imorgon då det är fullspäckat schema hela dagen. Och ja Annie, jag har köpt apelsiner;) För imorgon ska vi upp tidigt och åka och titta på möbler och förhoppningsvis köpa också. Sedan ska vi ta ut min fina cykel på en jungfrufärd, inte använd på länge nej, så nästan jungfrufärd, och på kvällen är det trerätters tjejmiddag hos Becca, ska bli trevligt! Så därför måste jag bli frisk, idag har jag tid att vara sjuk men sen så är det andra bullar!

Tänker tllbaka och blir galet nostalgisk. Känner mig gammal och skruttig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0