Neggo.

Jaha, då sitter man här igen. Nyss hemkommen från skolan och lyssnar på Soko, såklart. Kommer nog aldrig tröttna, galet skön musik. Dagens skola var väl lika spännande som igår, alltså inget spännande alls. Träffade på en sjukt negativ tjej, J. Alltså jag känner inte henne så, men varje gång man träffar henne är hon antingen förbannad på något eller bara allmänt negativ, ett riktigt neggo-ass. Fattar inte hur man orkar vara negativ till precis ALLT, livet kan inte vara lätt då alltså. Självklart kan man ha sina helt fucked up-dagar, men fan inte hela tiden, och inte ofta för den delen heller. Har man bara dåliga dagar kanske man ska fundera på att göra nåt med sitt liv, eller ja jag vet inte, bara en liten tanke från mig;)

Nu ska jag plugga lite, på vår underbara enkät. Se så positiv jag är, lätt som en plätt serru.

Kommentarer
Postat av: Frits

hahhahha tyckte ossså det va sjuukt roligt... Han e såå gullig... gnäller först på glamor o sen ploppar dte upp att han kolalr desp. hahhah gulligt hahhah...

2008-05-06 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0