Slottsskogen...

...nästa :)
Nu har vi varit på en liten shoppingtur, M har köpt nya pjucks och jag har köpt öl, haha. Var på Mio och kollade in den perfekt soffan, men 14 000 är lite för mycket för vår budget, synd som fan alltså. Vi var och handlade lite lyxlunch, rökt makrill och räkor, och färsk lax till ikväll, så gott. Fisk är ju så smaskigt, men äter det alldeles för sällan.

M blev lite sömnig efter lunchen, haha.


Nu ska vi till Slottsskogen och promenera lite, och ja, jag ska bjuda dej, M, på glass, ett jävla tjat ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har ett krav! Jag vill se Micke blogga! Tycker dina kommentarer är så sköna om Micke.. Därför skulle jag vilja ha hans syn på det hela! :P Hade bäst!

2008-05-03 @ 16:36:46
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0