Tomt.

Ja, M, detta blir ännu ett negativt inlägg, och det ska du skita i, tack.

Är helt tomt i mitt huvud, har varit i skolan och jobbat hårt som fan. Grupparbetet är färdigt, men tyvärr är jag för trött för att njuta av det. Inte nog med det så är jag jättehungrig, men kan inte börja laga mat eftersom JAG ska visst ha lägenhetsvisning om en halvtimme, så direkt när jag kom hem var det att städa fort som fan och sticka till affären. Och ja, det är JAG som ska fixa det själv, eftersom M var tvungen att sticka till gymet (?!?!). Är jävligt bitter just nu ja, men det får ni fan tåla. Kan inte ens glädja mig åt ett roligt paket jag fick på posten, och då är jag jävligt illa ute kan jag meddela.

Nu får jag sluta, annars kommer jag aldrig sluta spy bajsigheter. Skulle kunna hålla på jävligt länge känns det som, och det bara maler och snurrar runt i huvudet. Ska försöka hitta lite positiv energi nu som det heter. Hrrrm BULLSHIT. Finns ingen positiv energi i den här lägenheten kan jag ju säga, inte sålänge jag är här verkar det som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0