Trött, trött, trött, trött, trött...

Jag är så trött, har aldrig varit såhär trött. Cheezez vad jobbigt det är. Orkar egentligen inte skriva, men... Har precis kommit hem nu, och jävlar vad jag är trött. Var hos Andy & Challe igår på Schlagerfest. Riktigt skoj hade jag. Sen bar det av till Bond med Jenny, Mike & Helena. Riktigt kul där också, kanske berodde på att ja var aningens packad, men skoj hade jag. Idag ringde klockan 11, och bara att hoppa upp och bege sig till Sara och laga morsdags middag. Alltså cheezez vad Wille har blivit stor, helt fantastiskt gullig är han. Man blir nästan lite sugen, men den tiden kommer väl för oss också antar jag. Fick med oss en miljard flyttkartonger, satan i gatan vad jag kan packa grejer nu, känns bra.
Imorgon har jag intro på mitt nya jobb, orkar inte, vill inte och dessutom är jag lite nervös ja.

Nu orkar jag inte mer. Batteriet i kameran tog slut igår så har inga roliga kort att lägga upp tror jag. Eller orkar inte titta efter men... Nu ska vi spela Bowling på PS3, kommer ramla av banan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0