Hål i huvudet.

Jaha, då har man precis vaknat nästan, och känner att i huvudet är det vakum. Dagen börjar ju bra, haha.
Kanske kan bero på att det har varit ännu en natt som jag inte kunnat sova ordentligt. Bara tänker och tänker och tänker, tänker snart hål i skallen tror jag. Skitjobbigt är det faktiskt. Så fort jag lägger huvudet på kudden så börjar jag tänka på vår flytt då. Kommer bli tokig på den, om jag inte redan är det... Jag vet ju en som kommer att vara snuskigt trött på söndag iallafall. Tycker det är lite jobbigt att det är så mycket som ska fixas på söndag, inte bara flytt, utan även IKEA och hit och dit. Det kommer säkert gå bra, men eftersom jag måste ha kontroll över allt, enligt mig själv då, är det lite uppochner här.
Haha, Mr. M blev lite förbaskad över förra inlägget. "Men du gör inte alls allt, jag gör ju också saker", javisst det har jag inte sagt, han skiter ju tillexempel, alltid något. Haha, nä nu var jag taskig igen. Du gör jättemycket, M, bara skojar med dej. Men att han försörjer mig är nog något ni fått om bakfoten. Skulle inte jag beskriva det som, varför har jag annars stdielån på hur många pengar som helst? Men visst är han jättegullig och pröjsar för soffan och sängen, uppskattar jag verkligen. Men jag har liksom ingen chans att köpa något så dyrt, är en FATTIG student utan rika föräldrar, och som har fått ett skitbra sommarjobb med sugig lön. Men jag tycker väl själv då att pengar inte är allt, kanske beror på att jag inte har några, haha. Men min tid den kommer, vänta bara.
Sedärjan, var inte så tomt i huvudet som jag trodde. Härligt att upptäcka det, då är det nog dags att börja plugga samhällsfarmaci, känner att det kommer bli så roligt. Med en positiv inställning kommer man långt. Har jag hört.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja hejjar på dej Pillis och Micke för den delen.... För ni är bäst o fixar det mesta TILLSAMMANS. Vissa förstår ju inte riktigt hur det är att leva ett liv utan pengar... när 70% av dem pegarna man få går tuill hyra tex o resten till mat o räkningar.... VISSA FATTTAR IINNNTTTEEEE! Men vi får oss en utbidlning iaf inte allla som kommer få det mohahahhahahhahhahahahhaha :P

2008-05-28 @ 10:29:34
URL: http://dancerstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0