Vill ha vill ha vill ha vill ha...

...en katt. Saknar det så sjukt mycket så jag nästan börjar lipa. Så underbart mysigt. Nu när vi ska flytta till något större så tycker JAG att vi ska skaffa en liten kisse. Men nä, självklart ska M sätta sig på tvären, ibland undrar jag om han bara gör det för att han tycker det är kul. Innan vi skaffade Max, vår förra katt, så var han lika tvär, men sen när vi väl fått Max så var dem visst bästa polare. Och jag VET att det skulle bli likadant denna gången. Nu när jag de senaste dagarna promotat hur lycklig jag är, så är detta verkligen en grej som gör mig till en väldigt olycklig flicka. Men det förstår inte en viss herr Möller. Tyvärr.

image63
Max

Kommentarer
Postat av: Persikoglass

Liknar precis min katt, so scary.

Men sött. Skitsött!

2008-05-06 @ 22:09:01
URL: http://persikoglass.wordpress.com/
Postat av: Andreas

Stå på dig Micke!

2008-05-06 @ 22:49:21
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0