Familjemys

Äntligen fredag, känns lika härligt som vanligt. Kanske lite härligare eftersom vi har vår lilla bäbis här nu, och ikväll ska vi ha familjemys, haha. Men faktiskt känns det lite som en familj, Mr. M kommer hem från jobbet, jag & Lex möter honom i dörren med puss & bus, och allt känns tiptop. Imorgon är det Liseberg som står på schemat, lite tidigt kanske, men eftersom vi har lisebergskort och inget annat att göra så kan man ju passa på. Inget vinterväder dock, ösregn hela dagen och ganska många plusgrader, men som jag brukar säga så finns det ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Haha.
Var ju som sagt hos optikern igår, hittade ett par urtjusiga bågar som jag beställde, svarta plastisar med en silverdetalj. Kommer man se lite intelligent ut igen då kanske. Självklart kom jag inte ihåg vad jag hade för linser när jag var där, men eftersom jag har en egen liten optiktjej gick det att lösa, så nu är dom också beställda. Kommer ju se glasklart om nåra veckor;)

Så då ska vi laga lite lassa lasange nu då, och sen mysa ner oss i soffan och kolla idol. Ut med Johan P säger jag bara.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0