Halmstadhelg.

Så, då är det söndag igen och som vanligt när man varit i Halmstad så har helgen gått sjukt fort. Den har varit supermysig på alla vis, och halloweenfesten igår var grym. Så vad har man annars gjort då? I fredags var jag hos Frida och käkade tacos och hade det mys utan grabbarna. I lördags så var det full rulle hela dagen, först middag hos Möllers med farmor, mormor & morfar Möller. På eftermiddagen var det äntligen dags att träffa Wille, så fantastiskt gullig och busig han är nu, superroligt. Mr. M firades med pompa och ståt typ, och sen var det att åka hem, göra sig flådig inför kvällen´och in i dimman. Ganska tät dimma inatt tror jag. Idag har det varit ganska slappt. Lånade One Tree Hill boxar av snälla Challe, så nu vet jag vad jag ska göra i veckan, hehe. Just nu sitter jag och väntar på att tvättiden ska börja, och på att Mr. M ska komma hem. Tycker vi ska käka pizza sen, men det blir vi nog två om...


Haha, "kör lite fortare pappa"


Tuffa traktor boken is the shit!


Busfrö.


Matchar varandra ganska bra ser jag nu... INTE planerat.


Scary Mike.


Fina.


Andy.


Buddies.


PK


Challis & Martina


Mike dissade masken och tog bajskorvsmössan istället.


Mr. M & Challe shakar asset på scenen.

Sådärjan, det var vad som var värt att veta om vad som hände i Halmstad i helgen. Nu är det tvättdags, kul hjul.

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: frida

ja snacka om att ni matchade varandra.. najs=)

2008-11-04 @ 12:39:16
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Maja.

var det du som hade blommiga toppen? den var jättefin, vars har du köpt den?

2008-11-06 @ 21:53:44
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Elin

Tävla om höstfavoriten, en ljus midjekort jeansjacka på min blogg nu!



http://hemmahoselin.blogg.se/2008/november/tavling-vinn-jeansjacka.html

2008-11-07 @ 19:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0