Hrrm.

Egentligen vet jag inte vad det här var bra för. Men iallafall har jag suttit vid datorn sen jag kom hem nu och knappt kollat upp. Så plötsligt märkte jag att det började bli mörkt, och kollade ut. Då såg jag denna fina himmel, solnedgång på Göteborgs Riviera, nämligen Pundargången. Tänkte att herregud, detta måste jag ju dela med mig av till er stackare som inte bor lika exotiskt som mig, okej? Så det var väl anledningen till detta. Inte svårare än så.



Nej nu är det dags för Sören-bus, innan vi sticker till Backaplan och köper massa överraskningar till vårt hjärtegull. Har ju inte varit hemma jättemycket idag så då gäller det att aktivera rejält. Såg att hans halvsyster låg ute på blocket nu, ingen som är intresserad? Är hon som Sören har hon världens bästa temperament, precis som en katt ska vara, lite busig, väldigt tillgiven, herregud aldrig träffat en mer social och trevlig katt, och dessutom väldigt väluppfostrad. Ja det var dagens dos av Sören, håll till godo.

Byr for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0