Hur i helskotta kunde det bli så fel?

Dagen började hur bra som, sen sa det bara BOOM så var allt åt helvete. Jag är arg, sur, ledsen och typ 1000 negativa adjektiv till. Den jäkla vetenskapliga uppgiften som pajade min dag, men nu är den så gott som klar iallafall, så förhoppningsvis blir det bättre imorgon:) Dessutom kommer Linda & Jompa på pizza-och-Buzz-kväll imorgon, så då händer det något roligt iallafall, inte bara den gamla vanliga, något tråkiga, vardagslunken liksom. 

Så för att slippa tänka, ska jag bara ligga i soffan och kolla på teve ikväll. Iallafall mellan nio och tio, eftersom då är det ju Grey´s. Tycker att det tappat stinget lite, så överväger liiite att kolla på Oskyldigt dömd med Micke P istället. Det programmet däremot är verkligen grymt, men har missat några avsnitt på mitten, så kanske lite meningslöst, hmm...

 
VS



Ja, jag vet ju vem som är hetast iallafall;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0