I grevens tid.

Shajse vad jag blir tokig av att ha mina glasögon en hel dag. Ser helknasigt och dom är förtusan bara i vägen. Antingen sitter dom uppe vid brynen eller nere på nästippen ála läsglas. Verkligen på tiden att jag skaffar nya. Synd att det svider som fan i plånkan, men jaja, vad ska man annars ha Mr. M till? Bäst att säga att jag bara ska LÅNA, eftersom jag har för mig att det blev ett jävla liv här förra gången jag skrev något liknande.



Lex/Otto har softat hela dagen. Eller superspeedat bus 10 minuter, sen sova en timme osv. Jamar inte så mycket längre heller, innan var det illvrål så fort vi var ur sikte, men nu har han nog tröttnat på mig lite för han ratar soffan där jag sitter. Så härligt det är med lite sällskap. Yadiyadi, ska inte tjata mer.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sicken söt liten kisse! Blir nästan kär i honom även om jag inte är ett kattfan. :)



Trevligt att du kommer och hälsar på mig snart! Kanske ska vi ta en kopp varmt inne i stan efteråt?



Puss&kram

2008-11-13 @ 14:26:28
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Andreas

Jag säger bara en sak: Din tid kommer den med! Eller hur Micke?

2008-11-14 @ 22:00:04
URL: http://erikssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0