Lördagskväll.

Har precis kommit hem från Liseberg. Så mysigt det var, käkade lite och gick runt och var romantiska, haha.

Käkade på den där restaurangen som ser ut som ett tåg, fräsigt.


Mys.


Vi åt belgiska våfflor, supergott.


Vi två.

När vi kom hem upptäckte vi dock att toadörren varit stängd, oops. Men än sålänge har jag inte upptäckt någon hög i ett hörn, och det klart, Sören som är så försigkommen skulle aldrig göra något sånt. Han är inte som alla andra kattungar förstår ni. Nu ligger vi och diggar dansbandskampen, Mr. M, jag & Sören såklart. Scotts är riktigt svängiga måste jag säga.
Nu ska jag busa lite, och ta ett glas pepsi, festa till det lite såhär på lördagkvällen;)

Puss&Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0