Mamma Mia!

Yes, nu ligger jag & Sören i soffan, som vanligt, och kollar Mamma Mia för fulla muggar. Så jävla grym är den, blir på sjukt gott humör av att kolla på den. Annars så är det löning idag ju, så vi har varit på Maxi och handlat. Herregud vad vi handlade. Handlade som vi aldrig handlat förr. Eh ja, ni förstår nog...


Skål säger Sören.

Imorgon är det skola igen. Rollspel står på schemat, och det låter väl okej. Grejen är väl bara den att det ska filmas... Herregud, kul att se sig själv på film, kommer ju inte våga gå ut på flera veckor. Sen ska jag och my beloved ones, alltså Mr. M & Frida, till Backaplan och världens bästa djuraffär. Hittade den i söndags, och shajse vad grym den var. Fanns verkligen allt, så det blir att shoppa presenter till Sören. Eller käk iallafall...

Nu har jag missat nog av filmen.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Finns inget bättre än Mamma mia filmen har sett den ca 17 gånger nu haha

2008-11-25 @ 20:15:25
URL: http://www.nogg.se/withrebecka
Postat av: Rebecka

Ja seriöst 17 Gånger! en kompis fixade den till mig för ganska många veckor sedan ;)

2008-11-26 @ 07:06:22
URL: http://www.nogg.se/withrebecka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0