Ny dag...

...nya bekymmer.
Som vanligt trippade jag upp ur sängen vid 7-snåret. Det har jag gjort de sensaste två vekorna, vare sig jag varit ledig eller ej. Lite småtråkigt att man inte kan sova på morgnarna, men gött att komma igång så man får lite gjort. Så nu ska jag sätta igång med plugget igen, hoppas jag blir färdig idag så man slipper tänka på det i helgen. Resultatet för kiinetiktentan borde verkligen komma upp idag tycker jag, lite nervöst, men man ska väl inte hoppas på något. Men äsh, struntsamma. Inte hela världen.

Okej.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fattade inte alls vad du menade med Micke P först... Tog en stund innan poletten trilla ner. Känner mig lite trög. :)

2008-11-20 @ 09:54:17
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0