Söndag.

Shajse vilken härlig helg det varit, inte gjort något viktigt, utan bara chillat, hängt i soffan och kollat one tree hill och tagit dagen som den kommer liksom. Behövs sådana helger ibland tror jag, ibland glömmer man liksom bort det där som egentligen spelar roll, och bara skyndar igenom helgen. Inte bra, hörrni. Det har liksom varit en bra paus från allt, funderat lite och kommit fram till vissa saker. Känner mig ganska besviken/trött ibland, men så är det väl antar jag. Tur att jag har min fina lilla familj Knutsson-Möller som plockar upp mig. Ibland blir jag dock väldigt trött på att känna känslor och att helt enkelt bry sig. Varför ska jag egentligen, när inte Dom?

Äsh, bara att lägga ner, tjänar inget till. Lika bra att stanna inne idag och kolla lite mer OTH.

Heja Mr. M!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0