Söndag. Igen. Som vanligt.

Trött jag är. Varit på stan halva dagn, och nu har mina fina gäster åkt hem. Vill bara att Mike ska komma hem så vi kan mysa. Behöver vi tror jag. Jo, så världens sötaste unge har åkt hem nu ja. Så rolig han är nu, tur att vi ses på lördag igen. Orkar inte tänka på det jobbiga för jag är stört trött. Den där antibiotikan tar ut sin rätt känner jag. Gött, då kanske dom elaka bakterierna ger med sig också. För imorgon och på tisdag är det hårt arbete med hemtentan, och nej det är inte riktigt vad jag är sugen på just nu, men vem bryr sig om det?

Det här blev inte bra, så därför får det va.

Grattis på födelsedagen, Challe :) HIPP HIPP HURRA HURRA HURRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0