Världen bak och fram.

Ibland förstår jag mig inte på vad som händer egentligen.

Telefonen ringde tidigt imorse, och för andra gången på alldeles för kort tid var det ett fruktansvärt besked. Fan. Fan. Fan. Tycker det är så jävla orättvist. Räcker det inte med det som varit? Varför en gång till nu? Gör så ont i hjärtat när jag tänker på det. Det är inte rätt.

En helg som jag trodde skulle bli mysig med Wille-besök, gå på IKEA och Liseberg blev bara konstig på alla vis. Började dagen på akuten och jovisst, är det inte min goda vän urinvägsinfektionen som är tillbaka? Sedan åkte min finaste Mikael till Halmstad för att ta hand om sina nära och kära. Jag bestämde mig för att stanna här och få besök av finaste William med sin mamma & pappa. Efter lite fika åkte dem till Liseberg, men jag stannar hemma och ska försöka vila lite. Kunde inte somna om imorse, och att vara ledsen blir man väldigt trött av. Fan. Fan. Fan.

Men det är skönt att slippa sitta ensam iallafall, även om jag gör det just nu, så räcker det.

Min fina älskling.


Kommentarer
Postat av: frida

kännde bara att ja måste skriva nått... o helt tomt liksom.. men ändå.. men du vet ja tänker på dig o mike...

Ni e guldvärda fast massa skit har hänt i höst för er!

2008-11-29 @ 16:35:55
URL: http://dancerstar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag tänker på både dig och Micke! Ge honom en kram från mig. :)



Ska bli kul att ses på onsdag!



Kram

2008-12-02 @ 13:07:33
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0