Bröllop.

Nu så ska jag  visa lite fina bilder från den fina dagen.


Jättefina och bästa syster har fått frissan fixad och make-up:en lagd.


Värdparet. Jag och min underbart fina älskling.


Utanför kyrkan.


Välkomna!


Fina. Pirr i magen och någon tår i ögat. Och då snackar vi inte ledsentår...


I do.


Min lilla Pappsis spelar en fin truddelutt.


Det sötaste och gosigaste busfröet någonsin.


Åååå.


Säger det igen: Fina.

Alldeles, alldeles underbart.

Nu pratade jg med min lilla Mammsis. Hon sa att det är okej att känna sig låg såhär i hösttider. Känns bra. Då är det okej.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Annie

Mr M är faktiskt, riktigt, riktigt snygg i sin outfit! Snyggare Mr. M har jag aldrig beskådat. (För studenten var det lite väl fjunigt va? det var vi alla, menar jag. eller ja, kanske inte fjuniga, men små.)

2008-10-09 @ 18:25:09
Postat av: Pillis svarar:

Javisst är han stilig. Ibland så händer det vettu;) Haha. Eh jo, fjunigt på studenten ja, hoho.

2008-10-10 @ 09:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0